Nord

Samarbejde i netværket
Når en elev starter i skolen hos os, har denne elev en sagsansvarlig enten ved PPR eller på sygehuset.

Som udgangspunkt er det denne sagsansvarlige, der koordinerer samarbejdsmøder med os, forældrene, kommunen, PPR m.m., men I kan også opleve, at vi lærere tager initiativ til arbejdsmøder med forældre og samarbejdspartnere ude i netværket.

Samarbejde med hjemskolen
Hvis eleven og forældrene giver tilladelse til det, vil vi meget gerne have et godt og tæt samarbejde med hjemskolerne i alle de tilfælde, hvor det er relevant. Vi kontakter ofte hjemskolerne og koordinerer det faglige arbejde med dem, så eleven oplever at være ført nogenlunde fagligt ajour med resten af klassen, når han/hun igen kommer tilbage til sin egen skole.

Når en elev er hos o ganske få dage, kan dette samarbejde ikke nåes at sættes iværk. I disse tilfælde tilrettelægger vi fuldt ud selv samarbejdet.

Skole-/hjemsamarbejde

Vi søger altid et tæt skole/hjem-samarbejde, og derfor er I altid velkomne til at kontakte os på udleverede mobilnumre mellem 8.00 - 16.00 eller på lokalernes fastnetnumre, som I finder i menupunktet kontakt. Fastnetnumrene er nemmest at træffe nogen på inden kl. 12.00, for herefter sidder vi til diverse møder rundt omkring.